sexneeknar

sexneeknar

My story is that I and Hind’s beautiful mother enjoyed the pleasure of sex in all but the situations

قصتي انا وام هند الجميله متعتها متعه جنسية بكل الاوضاع

للخارج كأنها تريد أن تقطعها لتأكلها .. لا لتقبلها .. وجسدها يرتعش ويهتز وشهوتها أغرقت بطنى وفخذاى .. كانت شهوانيه جدا .....أملتها لتنام على ظهرها فأرتمت كأنها غائبه عن الوعى ... أمسكت بأرجلها رافعا أياهم فوق كتفى فأنثنت بلياقه عاليه ..لفتاه فى العشرينات .. أمسكت زبى فرشت به كسها من أعلى للأسفل .. أبلله من ماء شهوتها ودفعته فيها .. كأنها أستيقظت من نوم ثقيل وهى تصرخ أأأأأأأأأأأأأأأأى أأأأأأأأأى أووووه وهى تلف يداها تمسك بفخذاى تدفعنى نحوها .. أو ربما لا تريدنى أخراجه منها ... عموما كنت مستمتعا بدفء كسها ولزوجته فأبقيته فتره وأنا أحركه يمينا ويسارا كأننى أبحث عن كس أخر داخل كسها ....دفعت بيديها أفخادى لتخبرنى أن أخرجه .. فأخرجته .. ليصبح بكامله خارج كسها .. ودفعته بقوه فأنزلق بسرعه داخلها ... صرخت أووووه أووووه أيوه كده كمان كمان .. علمت أن هذه الطريقه تمتعها ... كررتها مرات كثيره .. أخرج زبى بالكامل وأدفعه بقوه .. كانت ترتفع ببطنها من متعتها ..قبضت على بزازها بكفاى وصرت أعصرهم وأصبعاى تقرص حلماتها .. كادت تجن .. وهى ترتفع وتنخفض كطفل يقفز على شبكه سيرك ..مالت بوجهها للجهتين وهى تعض على شفتاها وعروق رقبتها نفرت بشده .. أخذت نفسا عميقا ..كتمته لم تخرجه من صدرها ... وبدأ كسها يقذف بحممها وجسدها متصلب على هذا النحو ....توقفت عن الحركه

نيك ميلف في الحمام - نيك ويب كام - سكس شيميل ورجل - زنا محارم

تماما مراعاه لما هى فيه من تحليق ... حتى بدأ جسدها يرتخى .. فتحت عيناها تنظر الى .. كانت عيناها تقول كلام .. أحسسته .. رغم أنها لم تنطق به .. أخرجت زبى فشهقت .. وضعت يدى تحت ظهرها....ففهمت أننى أريد أن اقلبها على وجهها .. ساعدتنى بقدر ما تستطيع ..كانت قبه طيزها وفلقتاها عاليتان ناعمتان مشدودتان لأمراه فى الثلاثين لا أكثر ... باعدت بين فلقتاها بيداى .. كان كسها ما زال يبكى شهوتها .. ..ملت للأمام حتى لامس زبى كسها .. ونزلت ببطنى على ظهرها .. فأندفع زبى فيها .. صرخت أحووووووووه أه أه أه ... كان ظهرها ناعما مثيرا .. فظللت أدعك صدرى بظهرها ومددت يداى تحتها أمسكت بزازها فرفعت نفسها بذراعيها فتدلت بزازها مما مكننى من حمل بزازها بكفاى وتقفيشهم وعصرهم وهى تتأوه .. كنت أرتفع بمؤخرتى فقط لأخراج زبى وأدخاله فى كسها ... كانت ترجونى أن أترفق بها .. وتستعطفنى أن أرحمها .. وأرحم كسها .. وهى تقول .. بالراحه بالراحه أه أه أنا فى عرضك أرحمنى .. أوه أوه أرحم كسى .. مش قادره خلاص .. كفايه بقى أرجوك .. حرام عليك .. حرام أنا بحبك وبحب زبك .. علشان أخليك تنكنى تانى .. أرجوك .. أف أف أف أه أه .. رفعت مؤخرتها تمنعنى من الحركه .. فعلمت انها تاتى بشهوتها... وفعلا .. أهتزت هزات عنيفه .. كنت أرتفع وانخفض فوقها كمروض خيل يركب حصان لأول مره لترويضه

افلام نيك مصري - نيج طيز شيميل - سكس بزاز كبيره - نيك سما المصري

من شده متعتها بنزول شهوتها ...كانت تتأوه وهى تقول حبيبى أوعى تجيب لبنك جواى .. أرجوك .. هاتهم على طيزى من بره .. حاأحبل .. أوعى أحسن أحبل ... سحبت زبى بسرعه من كسها .. لينفض لبنه على فلقتاها وظهرها ..كنت فى متعه لا توصف استقيظت من ذلك الحلم الجميل الذى كان مع والدتى وكم تمنيت ان يكون هذا الحلم استقيظت من نومى وانا فى دهشة كبيرة جدا هذا هذا حقا هل اننى اتمنى ان انيك امى لم افكر كثيرا ونهضت من نومى وكانت الساعة حوالى الواحدة ظهرا فكنت جوعا جدا فخرجت من حجرتى حتى اكل الا شىء بعد قضاء ليلة ممتعة مع بنت عمى التى تعشق الزبر ولديها كس لا يشبع كما ان طيزها كمان تقبل اى عدد من الازبار بداخلة خرجت ولم اسمع الا صوت فى البيت واقتربت الى الحمام ولكن سمعت بعض الضحكات الخفيفة من داخل حجرة نوم والدتى فمشيت على اطراف اصابعى وكان باب الحجرة مغلق لمنتصفة فقد كان من بالداخل يشعر بالطمئنان انه لا يوجد احد بالخارج اقتربت وسمعت اصوات نساء وضحكات فنظرت بكل حرص فوجدت والدتى وام هند فى الحجرة تجلس ام هند على السرير ووالدتى تقف ووجهها ناحية ام هند وظهرها ناحيتى وكانت والدتى ترتدى قميص نوم احمر قصير على جسدها الابيض البض فكانت اجمل بكثير مما تخيلتها فكانت طيزها مواجهة لى كانت متوسطة الحجم ظاهرة

سكس محارم انمي - سكس نيك بزاز - سكس حيوانات اتش دي - سكس انطونيو سليمان

البروز ليست مترهلة ترتدى كلوت فتله دخلة كله بين فلقتيها وكانت تهتز لام هند فتعجبت من ذلك الى ان سمعت حوارهم ام هند / والنبى يا ختى جسمك زى العسل والقميص حياكل منك حته . امى وهى تضع يدها على جسدها وتمررهم من اعلى الى اسفل . والدتى / وحياتك يام هند هم خمس دقايق يدخلة وينزلهم وينام وانا اقولك يا راجل خدلك برشامة ولا حاجة من بتاعة الرجالة ديه عاوزة اشبع هو ده اسمه نيك . تضحك ام هند / بتقوليله كده يخيبك وليه . والدتى / يعنى يا ختى عاوزانى اعمل ايه اروح للناس ينيكونى فى هذه اللحظة وقعت عينى فى عين ام هند فجريت بسرعة دون ان اصدر اى صوت وذهبت الى الحمام حتى اقوم باصدار اصوات فينتبهون الى وجودى وكنت افكر فى كلمات ماما وكيف انها محرومة من المتعة وليس النيك والظاهر ان بابا مقضيها نيك وبس شكله ملهوش فى اللحس ولا غيرة كم كنت سعيد لسماع هذه الكلمات فقد احسست اننى قريب من ان انام مع ماما واستمتع بتلك الجسد الذى لم اتحقق منه ولم اشاهد غير تلك الطيز التى لا تقاوم .
مر هذا اليوم ويومين اخيرين لم اقترب من اى بنت عمى ولا ام هند وذلك لان بنت عمى حماتها موجودة معها وام هند جائت اليهم اخت زوجها فى زيارة استغرقت يومين فخطرت فى بالى فكرة حيث اننى لا افعل اى شىء لماذا لا استمتع بجسد ماما ولكن

سكس منقبات - سكسي محارم اجنبي - اجمل كس عربي - افلام نيك الطيز

كيف دخلت حجرتى حوالى الساعة العاشرة مساءا واوهمت الجميع اننى مرهق وسوف انام بدرى وانتظرت فى حجرتى حوالى ساعتين حتى نام الباقين وخرجت من حجرتى الى حجرى بابا وماما وكان الباب مغلق فوضعت اذنى على الباب وسمعت ماما / يلا دخلة ... دخلة كله .... اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اوى اوى اوى وسكتت ماما بعدها لفترة لم تتجاوز دقيقتين ثم سمعت صوتها طاب ما دام نزلتهم دخل صباعك فى كسى العب فيه شويه ... والظاهر ان بابا رفض فقامت ماما وهى تقول انا رايحى الحمام جريت بسرعة كى لا تلاحظنى وخرجت ودخلت الحمام ولانها مطمئنة ان لا حد سوف يخرج دخلت وتركت باب الحمام غير مغلق الى نهايتة فتلصصت عليها من تلك الفتحة فى الباب فكانت فى مواجهتى وشاهد اجمل جسد يشاهد فماما بيضا البشرة باحمرار لديها بزاز تستطيع ان ترضع وتمص فيهما دون الشبع والكفاية منهم فبزازها كبيرة عالية لها حلمات وردية كانها فتاه صغيرة وحلمة بزتها كبيرة مثل عقلة الصباع لها بطن صغيرة لها وراك مليانة وبينهما كس ابيض مع احمر مع سمنة فكسها من ذلم النوع المربرب الذى تمسكة بيدك وتدعكه حتى قدمها كانت حمرا كانت مهتمه بجسدها وقوامها الى درجة كبيرة كانت تفوق فى جمالها وجسدها بنت عمى وتفوق ايضا ام هند انسالت المياة عليها ووجدتها تلعب بيدها فى كسها وهى مغمضة العينين حتى

مص زب خليجي - مقاطع سكس استمناء - اغتصاب اسيويه - شيميل هنتاي

تأتى بشهوتها التى تركها بابا والنيران تجرى بداخلها فكم كنت احب ان ادخل عليها واخرج زبرى وامتعها ولكن خوفت من عواقب ذلك . كانت ماما تدعك فى كسها وتفتح ساقيها وعيونها مغمضة وانا اخرجت زبرى وادعك فيه وانا انظر الى كل شبر فى جسدها ونطرت لبنى عليها .  كنت سعيد باننى شاهدت اجمل سيدة وهى عارية لم اتخيل ان ماما لديها هذا الجسد السكسى انها فرسة وتبحث عن خيال توجهت الى حجرتى حتى لا ترنى وانا افكر فى طريقة الوصول اليها نمت واستقيظت على تليفون ام هند ام هند / صباح الخير يا حبيبى انا صباح الخير يا نور عيون حبيبك ام هند / انت نسيتنى ولا ايه انا / اللى يدوقك ميقدرش ينساكى ولا ينسى كسك ام هند / طاب انا مستنياك تعالى انا / ليه اتفك الحصار خلاص ام هند / ايوة يلا انت حتقضيها كلام انا / تمام حاضر خمس دقايق وحاجى . وقمت بسرعة فانا لم اذق طعم الكس من حوالى يومين او ثلاث وجسد ماما الهبى وغسلت وجهى وفتحت الباب وانا انظر يومينا ويسارا وصعدت الى الى شقة ام هند ووجدت الباب مفتوح ودخلت وكانت مفاجئة لم اتوقعها ابدا كانت ام هند ترتدى ذلك القميص الذى شاهدت ماما ترتدية فاصدرت صفيرا فقد كانت ام هند ذات جسد ممشوق فتاك وكان هذا القميص يفكرنى بماما وجسدها وطيزها خصوصا فتوجدهت الى ام هند وانا اخذها فى حضنى ويدى تعصر طيزها من الخلف

سكس اخوات مترجم عربي - سكس كويتي - مقاطع سكس نار 2023 - مقطع سكس مصري 2023

وهجمت عليا ام هند قبلات واحضان ووضعت يدى على كسها فوجدتة اصبح غريق ويريد احدا ان ينقذة فاقتربت من اذنها / كسك خلاص نزل كل الزيت اللى جوة فضحكت وجذبتى الى حجرتها واغلقت الباب واتجهت الى السرير وارتمت عليه ونامت على ظهرها وهى ترفع ساقيها ومنظر كسها الحليق الابيض يجذب العقل فارتمت عليها ووضعت لسانى على كسها اشرب من عسلة وام هند تضغط على رأسى وانا الحس كسها واعض زنبورها باسنانى ووضعت صباعى فى خرم طيزها وهى ترفع وسطها حتى يدخل صباعى اكثر واكثر واكثر وام هند تزوم وتأن من الشهوة فاعتدلت ونزعت ملابسى بسرعة شديدة ونمت عليها 69 فمسكت زبرى الذى اصبح عمود صلب ووضعته فى فمها تمصة وتعضة وتلعب فى خصيتى وانا اقطع كسها لحس وعض وصباعى دخل كلة فى طيزها وانا اخرجة وادخلة وقمت بادخال صباعى فى كسها حتى يبتل من كسها وادخلة فى طيزها الذى اصبح يساع صباع اخر فادخلن صباعين فى فى طيزها وام هند طار عقلها واصبحت تقطع زبرى فى فمها وتتبتلعة اكثر واكثر وهى تصرح وتصرح الى ان قذفت لبنى كله داخل فمها وان شئت الدقة داخل حلقها فقد كان زبرى كله فى فمها وابتلعت حليبى كلة واخرجت زبرى نظيف جدا اعتدلت من عليها وهى تنظر اليا وتطلب منها ان ادخل الحمام بسرعة وتوجدهت الى الحمام فقد كنت احتاج ان اتبول لانى


07/09/2023
0 Poster un commentaire

A weekend with my cousin is a lot of fun. The girl loves sex in all its forms

قضيت ليلة ثانية مع بنت عمى كلها متعة البنت تعشق الجنس بكل اشكالة

قضيت ليلة ثانية مع بنت عمى كلها نيك ومتعة فبنت عمى تعشق النيك بكل اشكالة وتعشق المص واللحس وتنزل شهوتها بكميات كبيرة تركتها فى الصباح مبكرا حتى لا يرانى احد وانا موجود عندها وخوفا من حماتها ان تحضر فى اى وقت وتوجهت الى منزلنا ودخلت المنزل وكان كل من فى المنزل نيام فتوجهدت الى سريرى وعقلى يعمل بشكل غريب
كيف اجمع بين بنت عمى وام هند يالهووووووووى على المتعة حعمل زى الافلام انيك وحدة والحس لتانية ابعبعص وحدة وزبرى فى التانية وبدون مقدمات توجهة عقلى الى والدتى ووالدتى سيدة جميلة جدا شكلها وجسمها يديها سن 35 مش 45 سنه..وبعدين عندها شويه تضاريس عاليه قوى تضاريس أيه كلها دلع اخذنى من تفكيرى جرس تليفون ام هند
انا / حبيبتى وحشتينى اوى ام هند / وحشتك ايه يا كداب ولا تسئل عليا انا / كنت حتصل بيكى حبيبتى بس قولت استنى شوية لما جوزك يخرج ام هند / هو كلها ساعة ويخرج بس انا حخرج معاه حنروح مشوار كده وبعدين نرجع
انا / يعنى انا مش حقدر انيكك انهاردة ام هند / لما ارجع حكلمك يلا بقى سلام
اغلقت التليفون وكنت سعيد جدا لانى مرهق جدا ولا استطيع النيك فى الوقت الحاضر والقيت بجسدى على السرير واغمضت

احدث سكس محجبات - سكس سورى جديد - صور سكس مصري - نيك طيز مصري

عينى ...... أنتبه لأمى وهى تقف بجانبى تحدثنى .. فتنبهت.. وهى تقول .. فيه أيه ..سرحان كده فى أيه .. بقى لى مده بأكلمك وناديت عليك كثير .. لم ترد .. قلت .. لا مافيش .. شويه مشاكل فى الشغل.. قالت .. تحب أحضر لك العشاء .. قلت لا شكرا .. مش جعان دلوقتى ..كنت أحدثها وعينى تتأملها .. رأيتها اليوم بعين جديده .. فعلا أمى مازالت شابه .. وجميله .. وجسمها مازال رشيقا شبقا.. كانت ترتدى قميص نوم من القماش الخفيف.. مفتوح الصدر .. وذراعيها العاريان بضان.. يدلا على أنوثه مختبئه.. كان صدرها يحمل كيسين من الزبد .. .. واستداره ردفيها وامتلائهم كفتاه قريبه العهد بالزواج ... رأتنى أتأملها .. مدت يدها الى ذقنى ترفع رأسى ناحيتها وهى تقول .. مالك .. شكلك النهارده غريب شويه .. فيه حاجه .. قلت وظل أبتسامه على شفتى .. على فكره أنت النهارده جميله قوى .. ..النهارده بس ..قلت .. أنت طول عمرك عسل بس النهارده أخذت بالى وقفت وأنا أتصنع مداعبتها لاحتضنها وانا أقول عاوز اكل .. حاولت التملص من يداى وهى تقول .. أنت رخم اوى انهاردة اوعى كده ربما تكون قد شعرت بهياجى ولا ترغب فى التمادى معى فكانت تغلق كل موضوع أفتحه ولم أجد طريقه معها .. سارت خارجه من الغرفه .. وعند الباب أستدارت لتتأكد من أننى أنظر اليها .. فرأت فى عينى من الرغبه فيها مالا تخطئه أمراه وأحاول ألاحتكاك بها

نيك محارم اجنبي - نيك طيز بزب اسود - سكس دعاره مصري - سكس طيز الام

وملامستها كأنها عفويه وعينى جاحظه مسلطه نحوبزازها بل نحو أكياس الزبد .. ضروع اللبن المتدليه من صدرها...كنت أرى شبح أبتسامه على شفتيها ...علمت أننى أشتهيها ولكنها لم تجرؤ على التصريح لى بشئ .وكنت لا أريد أن أبدأ بخطوه قد تكون السبب فى خسارتها بدأت تظهر عليها علامات التوتر وكنت كعادتى لا أرتدى سوى الشورت الضيق أثناء تواجدى بالمنزل .. وكان زبى منتفخا دائما كعادته وكذلك بسبب ماأراه من جسمها المثير .. كانت تحتك بزبى بيدها كأنها لمسه عفويه ..وكنت أقف ورائها وادعك زبى فى مؤخرتها..حتى أصبحنا نشتعل رغبه وهياجا .. ولكن من يبدأ؟ بدء زبى فى الانتفاخ والتمدد .. كانت تنظر الى البروز الكبير فى كيلوتى بتعجب تعلقت عيناها بزبى . بدأت تقترب من بطنى وأعلى افخاذى .. تجرأت ووضعت يدها تتحسس بروز زبى ..وتضغط عليه وهى تنظر الى عينى لم استطيع تحمل ما تفعلة فجلست على ركبيتها حتى أننى شعرت برأس زبى فى فمها تمصه ..رمقتها بعينى كانت تغلى من الهياج والشهوه .. رفعت ذراعيها تتخلص من ثوبها المبتل فخلعته لأفاجأ بأنها لاترتدى تحته سوى بكيلوت كانت بزازها تتمرجح وهى متدليه من صدرها .. جننت .. فأنا ضعيف جدا جدا جدا أمام البزاز الكبيره الرجراجه .. قتلتنى وهى تضع زبى بين بزازها وتضغطهم بقوه لتستشعر صلابه زبى بينهما ..كان ما تفعله فوق تحملى أبتسمت لى ..

سكس في الشارع - الجنس في الاماكن العامه - محارم مغربي جديد - كلام سكس ساخن

فأبتسمت صعدت بجوارى وتمددت ومالت بصدرها على صدرى وهى تمسح على رأسى وجبينى .. كان لا يفصل بين بزازها وصدرى العارى الا قطعه القماش من ثوبها ..مالت تقبلنى من جبينى قبلتها فى ذقنها فشعرت بحراره شفتاى .. مسحت عليها بأصابعها تتحسس سخونتها .. قبلت أصابعها .. فوجئت .. فأبتسمت .. لففت يدى خلف ظهرها أضمها الى فأقترب وجهها من وجهى وأقتربت شفتانا .. فقبلتها قبله خاطفه من فمها ..لمست خدى بيدها ولم تبتعد.. قبلتها قبله ثانيه أطول ..أستسلمت بعض الوقت قبل ان ترفع وجهها وهى تنظر فى عيناى .. وعيناها تتسائل .. ماذا تريد؟ سحبت ثوبها من بيننا فالتصقت بزازها بصدرى.. حاولت جذب الثوب لأعادته كما كان .. ولكننى رميت به على طول زراعى بعيدا عنها.. وأنا أقول مكسوفه منى .. ماأنا أهو عريان خالص قدامك .. ثنت فخدها ووضعته فوق زبى المتصلب .. وهى تقول أنت عاوز أيه .. ممكن أفهم بقى .. شعرت أنها أستسلمت ..أجبتها بأن دفعت بفمى ألتقمت شفتاها .. فوجئت .. ولكنها بادلتنى برد فعل مماثل فدفعت بلسانها داخل فمى ورحنا فى غيبوبه من النشوه والتأوهات وأنفاسنا تتقطع وتعلو .. عاجلتها بأن مددت يدى أعتصر بزها فأرتجفت .. ومازالت تمص لسانى وأمص لسانها وشفتيها ... سارت بكفها من صدرى الى بطنى حتى أمسكت بزبى بقوه .. كأنها تخاف من أن تفقده أو أن

سكس ميجا عربي - سكس علي البحر - سكس بنات مع بعض - نيك ترمة

يكون قد فقد صلابته التى تحبها .. تأوهت وفمها فى فمى من ملامستها لزبى فقد سعدت بأ نتصابه وجبروته ..رفعت رأسها وهى تنظر فى عينى .. ومدت يدها لتتخلص من كيلوتها .. ومالت لتركب فوقى كمن تمتطى حصان.. لامست بكسها زبى وبدأت فى فركهما ببعضهما ... أمسكت ببزازها وهى تدفع حلمتها الى فمى وهى تقول .. أرضع ... أطبقت بشفتاى على حلمتها ورضعت .. كانت تتمايل من نشوه أحتكاك كسها بزبى ومصى حلماتها ..تأوهت أه أه أه وجسدها يتلوى كالحلزون .. وأغرق مائها فخداى وزبى .. وأرتمت على صدرى مخدره من أتيانها شهوتها .. لحظه وأمسكتها من تحت أبطيها البضان وأملتها لتنام على ظهرها .. وصعدت فوقها حتى أشرب من عسل كسها اللذيذ .. أمسكت بقدميها فثنيت فخذاها وباعدت بينهما .. وصفرت بفمى .. كان كسها رائعا .. حليقا .. ناعما .. شقا متوردا وشفرات غير مترهله مشتعله أحمرارا .. يعلوهم بظرا ليس بالقصير المختفى ولا بالطويل المنثنى ..أندفع لسانى المبلل باللعاب الغزير يمسح كل هذا .. وهى تنتفض وتمشط شعرى بأصابعها تاره .. وتشده برفق تاره أخرى .. حتى بدأت تشد بقوه فعلمت بأنها لا تحتمل وقد التهب كسها .. لتدفع بشهوتها تسيل على لسانى وشفتاى وربما أنفى وعيناى .. وهى تصرخ ..مش ممكن مش ممكن .. أه أه أه كمان كمان لسانك يجنن .. كمان كمان أح اح أح .. وبدأ صوتها

افلام سكس جيران - سكس تونسي - سكس فشخ الطيز - نيك طيز مؤلم

يخبوا ...أستغللت غفوتها وصعدت على صدرها ممسكا ببزازها بيداى واضعا زبى بينهما أدلكه .. لم يتحمل المسكين .. فرمى بما فيه كدفعات من بندقيه أليه .. أطولها عند جبهتها .. وفمها وذقنها وأقصرها فى مجرى عبيرها بين بزازها... كنت أرتعش وانا أقذف .. وكانت هى تنظر الى بعين نصف مغمضه وهى تبتسم.... كانت تنظر الى بعين نصف مغمضه وهى تبتسم...قالت وهى تمد يدها تمسك زبى الذى مازال منتصبا .. هاته أمصه لك .. عاوزه أدوق لبنك .. سرت على ركبتى حتى أقتربت من فمها .. فدلكته بشفتاها قبل ان تدخله فى فمها وتطبق عليه بشفتاها وتمصه بقوه .. كأنها تسحب مشروبا بالشاليموه .. تأوهت من لمسها لرأس زبى المكهرب .. حاولت سحبه من فمها ولكنها كانت متشبسه به .. لم ترحمنى وجسدى كله ينتفض .. قالت وهى تخرج زبى من فمها كأنها تخرج مبسم شيشه لتتحدث .. هوه مش حا ينام بقى .. ماله مشدود كده .. قلت بشفاه ترتعش ... لسه بدرى .. هو لسه عمل حاجه .. نظرت لى بأستغراب .. وهى تقول .. هوه عايز يعمل أيه كمان .. مش كفايه كده ... قلت .. لا مش كفايه .. لسه المهم .. لسه عاوز يدخل فى الكس ... قالت بدلال فتاه .. كس مين .. قلت .. أحلى كس فى الدنيا ... كسك طبعا.. قالت .. وهى تتمانع .. لا ده بعدك .. كفايه اللى عملته ... ده جنان ... تصنعت الزعل وانا أرتمى على ظهرى وأنام.. وانا

نيك كس مولع - كس مولع نار - احلى سكس مصري - زنا محارم نار

أقول . كده طيب أنا زعلان .. أعجبتها المسرحيه التى نؤديها .. رفعت نصف جسدها العلوى ومالت على تمسح بيدها على شعرى وهى تنظر فى عيناى .. ولمعه الشهوه تطل من عيناها...لتقول .. وبعدين معاك .. فيه ناس عاقلين يعملوا اللى أحنا بنعمله ده .. لم تنتظر ردى .. ودفعت بشفتاها نحو شفتاى تفتك بهم .. كانت قبلتها محمومه قويه شبقه ... ويدها تمسح صدرى وبطنى حتى أنتهت الى زبى فقبضت عليه بقوه عاصره .. لتشعرنى بمدى شهوتها وحاجتها الى النيك ألان ...رفعتها من ذراعاها فصعدت فوقى جالسه بطريقه ركوب الحصان وهى تسدد رأس زبى نحو كسها .. وتمايلت للجهتين لتدلكه بشفراتها .. فشق طريقه داخل كسها بسرعه .. أرتعشت وهى تشعر به ينزلق فيها .. وبقيت دقيقه لا تتحرك مستمتعه به داخلها .. رفعت يداى ممسكا بحلماتها كل أصبعين من اليد ممسكه بحلمه كأننى أمسك بسرج حصان ..أمتعتها مسكتى لحلماتها .. بدأت تحريك وسطها للآمام والخلف ليخرج زبى ويدخل فى كسها وهى تتأوه أوووف أووف أح أح أح أه أه لذيذ لذيذ ...أوعى تجيب لبنك جوه .. خللى بالك .. أوعــــى أوعااااااااااااااااااااااا ا... وترست زبى بقوه فى كسها لم تخرجه .. وهى تهتز بقوه وتتمايل .. حتى سقطت فوقى وهى تبحث عن شفتاى لتفتك بها كعادتها وهى تأتى بشهوتها....أخيرا ظفرت بها .. فكانت تمصها وتعضها وتقبلها وتسحبها


07/09/2023
0 Poster un commentaire

The story of me and my irritable cousin, who enjoyed the pleasure of a great couple

قصتي انا وبنت عمي الهايجة متعتها متعه جنسية كبيره

لوحدتى ونار الشهوة تكوينى [اخذت بزازها بين يدى وانا ارضع فيهم انا / فى حد مجنون يسب المهلبية ديه وادخلت حلمة بزتها فى فمى ارضع منها وبيدى الاخرى وصلت الى كسها فوجدتها سحبت يدى وهى تقول هى / حروح الحمام اتشطف وارجعلك تانى اعتدل على السرير وانزلت قديمها واعطيتنى ضهرها مستعدة للنهوض وقفت وهى تعطينى طيزها كنت اول مرة انظر اليها بياض مدورة عالية لفوق كبيرة اقتربت بسرعة واخذت اقبلها فى طيزها واوسع بين فلقتين طيزها وادخل لسانى وهى واقفة وترجع الى الخلف هى / استنى بس شويه حرجعلك تانى انت مستعجل على ايه انا حطير منك ذهبت الى الحمام وجلست على السرير وانا افكر فى كل ما حدث وكيف اننى لم انظر اليها قبل ذلك تلك النظرة وهل اذا اقترب منها شخص اخر واثار شهوتها كانت استسلمت ليه زى انا كده واثناء سرحانى وتوهانى دخلت وهى ترتدى اجمل قميص نوم كان اسود اللون يظهر الضد حيث جسدها الابيض البض قصير يصل الى منتصف طيزها وكلوت فتله لا ترى منه شىء حيث ابتلعت طيزها الكلوت من كبر حجمها ودخل فى كسها من الامام وظهرت

سكس ميلف مع كلب - سكس استمناء نار - سكس خيانة زوجية - سكس اخوات جماعي

شفرات كسها كانت تمسك بالتليفون فى يدها فضغط على تشغيل الاغانى وشغلت رقص بلدى ودون اى مقدمات بدءت الرقص على وحدة ونص كان الامر بالنسبى ليا ساحر وكأنى احلم حتى فى الحلم لا اعتقد ان يحدث هذا كم كانت بارعة فى الرقص بزازها ترقص وتتحرك ككرات جلى وحين تستدير وتهز طيزها وتترجرج بشكل مثير لم استطيع ان اتحمل ذلك وقفذت من على السرير واصبحت ارقص معها اضع صباعى فى طيزها وهى ترجع عليه للخلف ثم وجدتها تميل بجسدها الى الخلفة فى رقة ومرونة لا تتناسب اطلاقا مع جسدها السمين وتلتهم زبرى بهذه الوضعية تضع وجهها بين ساقى وزبرى يدخل فى فمها وانا انيكها فى فمها وادخل زبرى كلة واخرجة لمدة تقارب خمس دقايق ثم اعتدلت ومالت بجسدها الى الامام وهى تعطينى طيزها فادخلت زبرى بين طيزها التى ابتلعت كله دون ان يدخل فى فتحة طيزها وهى تضغط عليه ثم اخرجت زبرى وجلست على ركبتى واصبح وجهى امام طيزها وهى منحنية الى الامام وباعدت بين ساقيها ففهمت اننى

سكس اجنبي محارم - سكس اخوات جديد - سكس بزب اسود - نيك خيانة زوجية

اريد لحس كسها ففتح ساقيها اكثر باعدت الكلوت الذى لا يغطى شىء ووضعت لسانى على كسها وانا اشرب عسل كسها والعب بلسانى فيه لاعلى واسفل وادخلة اكثر فى كسها ثم توجهت الى طيزها وفتحت طيزها بيدى واقترب بوجهى اليها وجدتها تقول هى / عجباك طيزى انا / هى طيزك بس اللى عجبانى انت كلك نار وضعت طرف لسانى على فتحة طيزها وبدات دوران لسانى عليها وجدتها ذابت وتاهت وهى تصدر اجمل اهات واحلى دلع انا / عاوز انيكك فى طيزك هى / اللى انت عاوزة اعملة من غير متستئذن كنت قد ببلت فتحة طيزها بلعابى كثير فوقفت خلفها ووضعت رأس زبرى عند طيزها كنت متصور انه لم يدخل ولكنه انزلق فى طيزها بسهولة ودخل كله مرة واحدة فى طيزها انا / انت طيزك مستعملة قبل كده تحدثت بصعوبة هى / ايوة جوزى كان بيحب ينيك فيها هو كمان انا / بصراحة كان معاه حق طيزك ديه مش عاوزة تتناك ديه عاوزة تتفشخ كل هذا وانا انيك فى طيزها بهدوء واسرعت الوتيرة وكانت لا تسطيع الوقوف اكثر من

افلام سكس ديوث - تنزيل صور سكس 2022 - سكس اخوات مترجم عربى - جنس في الحمام

ذلك فسحبتها على السرير وارتمت على بطنها التى اظهرت جمال طيزها العالية الكبيرة وركبت عليها من الخلف واكملت النيك وادخلته فى طيزها وانا اضرب بها فى زبرى بقوة تجعل طيزها تهتز وتترجرج وهى تقول اوى حبيبى نيكنى اوى دخلة كله اوى قطعنى حبيبى كانت طيزها وكلماتها اشعلتنى فضغط على طيزها وافرغت حليبى داخل تلك الطيز الطرية الكبيرة بقيت عليا دقيقة او دقيتين وانا اعصر فى طيزها بيدها واضرب عليها ضربات خفيفة وهى فى عالم تانى ثم مليت عليها اوشوشها فى اذنيها انا / انبسطتى يا بيضة هى / يالهوى عليك انت فظيع انت شكلك بتنيك بنات]ضحكت على كلماتها انا / هو انا نفسى انيك بس هى فين البنات اللى تتناك هى / انا معاك نيكنى زى ما انت عاوز نهضت من عليها ونظرت الى الساعة وكان الوقت قد تأخر كثيرا فقلت لها / انا حاخد حمام وبعدين امشى علشان اتأخرت وجدت علامات الحزن ظهرت عليها فعلمت انى وقعت فى الخطأ فتداركت الموقف وانا اقول لها .. ولو ولادك حيباتوا عن جدتهم انا اجى ابات معاكى

افلام نيك في المطبخ - نيك كس بزب اسود - نيك محارم عائلي - سكس سوري جديد

تغير وجها بعد هذه الكلمات وهى تقول / بجد حتيجى تبات انا / ايه هو اللى بجد طبعا مش انت مراتى حبيبتى هى / وانا حستناك يا جوزى دخلت الحمام ثم ارتديت ملابسى واخذت عدة قبلات من شفايفها وخدودها وانا اعصر بزازها والعب فى كسها ثم انصرفت
ذهبت الى منزلنا وانا فى قمة المتعة فقد كنت اشهد الجنس من خلال الفرجة فقط ولكن اليوم استمتعت بع حقيقة وليس اى حقيقة مع امراة متزوجة لديها خبرة كبيرة بل قمت بالنيك فى الكس والطيز واستمعت بكليهما . دخلت المنزل كان منزلنا كبير يتكون من ثلاث طوابق كل طابق به شقتين كان والدى ميسور الحال جدا المهم دخلت المنزل وكنت جوعان جدا فطلبت من والدتى تحضير الغداء بسرعة لان لعبت ماتش كورة وجعان جدا اكلت وذهبت الى سريرى كى انام استعداد للمبيت فى حضن بنت عمى ونمت نومه اهل الكهف واستيقظت حوالى الساعة التاسعة وكنت جوعان جدا كأنى لم أكل من قبل خرجت من حجرتى وجدت والدتى تجلس مع جارتنا ام هند كانت

نيك بزاز كبيره - سكس لبناني نار - سكس نيك ايراني - اغتصاب منقبات عنيف

ام هند سيدة جميلة تحافظ على قوام جسدها كانت بالبلدى فرسة كنت قبل ذلك لا انظر اليها مطلقا ولكن لا اعلم لماذا عندما خرجت ووجدتها تمد ساقيها وهى جالسة على الارض بجوار والدتى ومعظم رجليها باين ووراكها باينة حيث كانت مخملية البشرة فنظرت اليها بدون سبب واخذت اتمعن النظر اليها من اسفل الى اعلى حتى وصلت الى بزازها المستديرة الناهضة خلف عبايتها فنظرت الى والدتى وقالتوالدتى / دلوقتى اللى صاحى نوم العوافى انا / ازيك يام هند اخبارك ايه ام هند / **** يخليك يا وليد انا / انا جعان عاوز اكل علشان رايح مشوار مع اصحابى والدتى / انت وراك غير الصرمحة نهضت والدتى لتحضير الطعام وذهبت الى ام هند التى تجلس على الارض وجلست على الكنبة واصبحت امامها واخذت انظر اليها نظرات كلها شهوه وكم كنت اتمنى ان اهجم عليها واستمتع بجسدها ام هند / مالك يا وليد انا / مفيش بس صاحى من النوم متيس مش عارف ليه ام هند / اصل شكلك يخوف انهاردة انا / وانت شكلك حلو انهاردة ابتسمت

مقاطع سكس نيك طيز - اغتصاب مراهقة عنيف - سكس مساج مشاهير - مقاطع سكس محارم

ام هند ابتسامة عرضة ام هند / يخرب عقلك ده ابو هند مش بقولى كلامك ده انا / غلطان ابو هند لازم يقولك ويقولك ده معاه ثروة نهضت من جلستها ووقفت بسرعة ام هند / لا انت انهاردة مش طبيعى انا اسيبك واقوم احسن وتحركت للمطبخ ناحية والدتى وانا اتابع طيزها وهى تتحرك وفجأة التفتت الى الخلف وكنت مركز النظر الى طيزها ام هند / مش بقول انت انهاردة حاجة تانى فنظرت اليها وانا اضع عيونى فى عيونها وتركتنى وانصرفت اخذت حمام واكلت وخرجت وقمت بالاتصال ببنت عمى واخبرتنى انها تنتظرنى فقلت لها مسافة السكة واكون عندك ياغالى ضغط على الجرس وفتحت حبيبتى الباب وكانت اكثر مما اتوقع وجدها تضع مكياج كامل ورائحة العطر تفوح منها وقميص نوم احمر ولكن هذه المرة كان القميص طويل ولكن يلتصق بجسدها ليظهره اكثر واكثر دخلت واغلقت الباب وارتمت فى حضنى هى / بصراحة كنت خايفة متجيش انا / ليه بتقولى كده يا حبيبتى هى / مش عارفة خفت مكنش عجبتك علشان جسمى مليان شوية [ انا / ده انا


07/09/2023
0 Poster un commentaire

My story is that my widowed cousin and I enjoyed great sexual pleasure

قصتي انا وبنت عمي الارمله متعتها متعه جنسية كبيره

لما كنت فى تانية كلية توفى زوج بنت عمى التى تكبرنى بحوالى سبعة سنوات لم تكن جميلة جدا ولكن كان جسدها من هذا الجسد الذى اعشقة كان جسمها مليان ذات طيز رجراجة تتمايل فى مشيتها وتهتز من اعلى ومن اسفل ولها بزاز كبيرة عبارة عن مهلبية حدثنى عن وراكها وبياضها بصراحة كانت قمر كان لها من زوجها ولدان وبعد مرور حوالى 6 شهور من وفات زوجها وانتهاء الدراسة بالجامعة كنت اجلس فى البيت كثيراً وكنت اذهب لزيارتها من حين لاخر ولم يكن فى بالى ومخيلتى اى نظرة جنسية لها كنت اذهب اليها واجدها بملابس البيت العادية كنت اشاهد جمال طيزها فى العباية البيتى وكنت اشاهد اكثر من مرة اجزاء كبيرة من صدرها الى ان جاء ذلك اليوم الموعود عندما اتصلت بنا فى البيت لوجود عطل فى الكهرباء لديها وكنت اعرف بعض الاشياء فى الكهرباء وارسلنى والدى اليها وذهبت وكان اولادها نائمون ولاول مرة اشاهدها وهى مرتدية قميص نوم يظهر هذا الجمال وكانت لا ترتدى حملات صدر كانت بزازها حرة طليقة لا

افلام نيك مغربي - افلام سكس مغربي - بيت دعاره مصري - مقاطع سكس مص زب

ترتدى سوا كلوت من النوع العادى اخذت انظر اليها فى تلك المرة بكل شهوة ولكن دون ان تلاحظ شىء وذهبت الى اساس القفلة الكهربائية تم اصلاحها واصرت على اعداد الافطار وجلسنا سويا نأكل وانا انظر الى جسدها وهى تحضر الطعام والى طيزها وهى تتراقص واصبح زبرى الصخر وانا اضغط عليه خوفا وكسوفا وبعد انتهاء الطعام دخلت الحمام واثناء خروجى كانت تقف بين الطرقة المؤدية الى الحمام وكانت ضيقة وهى تعطينى ظهرها كانت تضع الملابس فى الغسالة الاتوماتك وهى منحنية وطيزها كلها فى مواجهتى فالتصقت بطيزها ووضعت يدى على وسطها كى اعبر الطريق واحتك زبرى بقوة فى طيزها وشعرت بها وهى تسحب نفسها بعد ملامسة زبرى لطيزها وابعادها فغضبت مما فعلت وكيف افعل هذا معها وجلست العب فى الموبايل ولم تمر دقيقتين حيث سمعت صوتها تنادى عليا لاحضار حاجة من الحمام وذهبت اليها ووجدتها بنفس الوضع منحنية فى وضعية الركوع تضع الملابس فى باب الغسالة وكان عليا ان امر بنفس الطريقة وفعلا

افلام سكس مشاهير - مقاطع سكس نيك كس - سكس مايا خليفة - سكس محارم اجنبي

دخلت الحمام ومررت وامسكت بوسطها وحشرت زبرى بين فلقتي طيزها ولكن هذه المرة كانت هى التى تضغط للخلف ولم تبعد مثل المرة السابقة ودخلت واحضرت الاشياء وطبعا لازم ارجع تانى يعنى اكرر الموضوع بس المرة ديه حبيت استهبل اكثر ووضعت يدى على وسطها والصقت زبرى الواقف بين الفقلتين مباشرة ولم امر بل وقفت وانا احدثها انا / انت حتقعدى اليوم كله تحطى الهدوم فى الغسالة كانت منحنية وزبرى ما زال بين فلقتى طيزها فقالت بكل نغج وهى تتنفس بصعوبة . ايه ده اللى بتعملة خليك بعيد منى انا مش مستحملة تضغط عليها اكثر وانا اقول انا عملت حاجة انا واقف مش انتى اللى ناديتى عليا وفى هذه اللحظة عدلت جسدها ووقفت واصبحت تقف امامى ومباشرة والتصقت بى وانا وضعت يدى على بطنها وزبرى ما زال بين طيزها وقفت خلفها لمدة دقيقة اوشكت ان اقذف لولا انها ابتعدت وذهبت بعيدا ولم احدثها وذهبت الى الباب وانا اقول لها انا ماشى عاوزين اى حاجة لم تجب وفتحت الباب وانصرفت .

سكس امهات HD - سكس شيميل هنتاي - نيك طيز مراهقة - سكس محارم مصري نار

اخذت افكر فيها طوال اليوم وطوال الليل وانا اتذكر زبرى وهو يقف بين طيزاها التخينة المبربرة وتخليت بانى اضع زبرى بينهم واقذف حليبى على طيزها وقذفت عليها فى هذه الليلة ونمت وفى الصباح حوالى الساعة العاشرة اتصلت مرة اخرى وهى تخبرهم ان العطل مازال ولم اقم باصلاحة وطلبت حضورى بسرعة وابلغنى والدى وعندما دخلت والقيت السلام كان اول سؤال انت ليه بتتصلى على ابويا ليه متتصليش بيا ع طول نظرت اليا ولم تجب وعندما دققت النظر اليها وجدتها مهتمية بنفسها جدا من الناحية الانثوية فهى ترتدى قميص نوم اجمل من المرة السابقة وتضع عطرا شممت رائحة من عند مدخل الباب والاغرب من ذلك ان اولادها لم يكونوا موجودين ارسلتهم الى بيت جدتهم وعندما اغلقت الباب ووجدتنى اذهب اليها واقترب منها وضع قبله على خديها والف يدى حول وسطها وانا اقول لها انت حلوة اوى انهاردة ليه وضعت رأسها بالاسفل وهى مكسوفة انهاردة بس اللى حلوة ضغط بيدى على وسطها لاقربها اكثر الى وانا اقول كل يوم

نيك محارم امهات - نيك اخت وهي نائمة - سكس محارم ميلف - نيك محارم مغربي

يا بنت عمى يا قمر واخذت اقبلها فى شفايفها وخدوها وضعت يدى من الخلف على طيزها وانا احاول لممتها والضغط عليها واجذبى اكثر وبقوة كى تلتصق بزبرى الذى اصبح يضغط على كسها ثم اجلستها على اقرب كنبة وجلست بجوارها وضعت يدى على بزازها الكبيرة اضغط علي واحدة وارضع من واحدة وهى تلعب فى شعرى واخيراً وضعت يدها على زبرى وفتحت البنطلون واخرجتة وقالت مكنتش فاكرة ان زبرك حلو وكبير كده كنت فكراك عيل قلتها تعالى اوريك العيل حيعمل فيكى ايه وقفت وكادت ان تتحرك فخلعت بنطلونى وخلعت كل ما ارتدية وخلعت لها قميصها وكلوتها واصبحنا عرايا واخذت اقبل جسدها فى كل مكان وسحبتها على غرفة النوم وارتمت على السرير وارتميت عليها وانا احضن فى جسدها البط واقبل بزازها واعضعضها وارضع منها الى ان وصلت الى كسها الذى اصبح رطب ولزج من كثرة ما انزلت وكم كان جميل وله رائحة جميلة واخذت الحسها كما كنت اشاهد فى افلام السكس وارفع ساقيها وافتحهم وادخل لسانى

اجنبي محارم ساخن - سكس مع اخو زوجها - جنس نيك طيز - نيك خادمة عنيف

بالكامل فى كسها واضع اصبعى فى خرم طيزها وهى تصرخ كنت فين حرام عليك انا تعبانة ريحنى وانا الحس اكثر وادخل اصبعى فى خرم طيزها اكثر ثم تركتها ونمت على السرير واشرت الى زبرى فهجمت علية تمصة وتاكله اكل وتضعه فى فمها كلة وهى مستمتعة ثم نهضت وركبت على زبرى وادخلت كسها وجلست عليه وهى تصرخ مش حسيبك واصبحت تنط لفوق وتنزل على زبرى وهى تقول كلمات غير مفهومة وعندما تعبت نامت على السرير على ظهرها وباعدت بين ساقيها وفتحت كسها كى ادخل زبرى فيه وكم كان كسها شهى فانزلت حليبى فيها وارتميت عليها احضنها وزبرى يقف فى كسها وقالت لى :: انا بنت عمك اوعى تفضحنى وتقول لحد قبلتها قبله كبيرة انت مراتى مش بنت عمى فى حد يفضح مراته
كنت حاطط زبرى فى كسها ونايم عليها اقبلها فى وجها وهى تنظر اليا مستمتعة ارتخى زبرى فى كسها وارتميت بجوارها على السرير كل هذا دون كلمة واقتربت منها ، انا / انا مش حسيبك ابدا حفضل جنبك ع طول

مقاطع نيك طيز - سكس في المستشفى - نيك طيز شيميل - سكس 2022 نار

هى / عارف الوحدة لما جوزها يموت ويسبلها اولاد صغيرين بتموت هى كمان مش بتعرف تستمتع بحياتها محدش بيرضى يتجوزها ولو اتجوزت حتتجوز واحد علشان تكون ممرضة ليه وضعت يدى احتضنها بشدة واضك بزازى الى صدرى بقوة وانا احدثهاانا / مش عاوزين حزن انا عاوز افضل معاكى كده من غير ما نقلب المواجع ولو انت مضايقة انا ممكن موركيش وشى تانى هجمت عليا واخذت تقبلنى بجنون فى وجهى وهى تقولى هى / مضايقة انا خايقة انت اللى


07/09/2023
0 Poster un commentaire

The story of Hanan and Mido, part two, is a very interesting and real sexual story

قصة حنان وميدو الجزء التاني قصة جنسية حقيقية ممتعه جدا

حكايتي وتجربتنا الفعليه الوحيده مع التحرر حتي الان في البدايه ان ميدو 35 سنه من اسكندريه ,متزوج من 7 سنين من حنان , عمرها الان 28 سنه , هي ست متوسطه الجمال لكن جسمها جامد , . المهم ان بعد مرور 5 سنين من جوازنا وتحديدا في صيف 2015 ابتديت أحس بملل في العلاقه الجنسيه بينا , فحبيت اغير أو اشوف طريقه اكسر بيها الملل الجنسي اللي أصابني , فبدأت ادخل علي النت واتفرج علي أفلام سكس واقرا قصص جنسيه عن التبادل والدياثه وكده , مع الوقت لقيت نفسي مشدود لموضوع تبادل الزوجات وعملت صفحه علي الفيس فعلا باسم ميدو وحنان وابتديت اتعرف علي ازواج من اللي عندهم نفس رغباتي بس للاسف خلال شهور من التعرف ملاقيتش حد مناسب وكلهم بتوع حوارات أو مش متزوجين اساسا . طبعا كل ده وحنان مراتي لسه متعرفش حقيقه رغباتي دي . لحد ما فيوم نسيت تليفوني في البيت وكان من غير باسورد ونزلت اشتري طلب من عند البقال ولما رجعت اكتشفت ان حنان مسكت التليفون وفتحت الماسينجر وبتقرا المحادثات اللي تمت بيني وبين الازواج اللي كنت بتعرف عليهم وفهمت اني نفسي أعمل تبادل زوجات . في البدايه زعلت جدا ودة كان رد فعل طبيعي وفضلت أنا فتره أبررلها اني كنت بتسلي بس مش أكتر وكده لحد ما حسيت انها عادي وطنشت الموضوع , بس أنا استغليت حبها للجنس

سكس اغتصاب جماعي - سكس زب كبير - سكس نيك هندية - سكس نيك بزاز

وتتخيلني البطل اللي شفناه في فيلم البورن ,وابتدت تزيد أكتر وتنسجم معايا في التخيل لانها لاحظت اني بقيت بمارس معاها بشكل افضل وهيجان أكتر لما بنتخيل ومن هنا ابتدت الحكايه . حكايه التغير وانجرار مراتي حنان لنفس رغباتي وهي التغير والتخيل والبحث عن كل ما هو جديد وغريب ومجنون في الجنس طالما بيحقق المتعه وبقيت بفتح الفيس وبتعرف علي أزواج للتبادل قدامها ولما ملقيناش الصدق معاهم ابتدينا نفكر في السنجل بس كان فيه مشكله ان السنجل مش هيكون امين علي سرنا زي زوجين التبادل . ولكن أنا اقنعتها اني هشوف أكتر شخص مناسب ودة هنحطله عده شروط لو اتوفرت في الشخص السنجل ده يبقي هيكون مناسب واللي بندور عليه .الشروط اللي فكرنا فيها أنا وحنان دي هي انه اولا يكون شخص ناضج عمريا يعني عمره مش أقل من 40 سنه وثانيا يكون مرتاح ماديا عشان نضمن انه مش هيبتزنا أو هيستغلنا بشكل مادي وكمان قليل جدا اللي بيكون وصل لمرحله المرتاح ماديا دي قبل الاربعين . أو يكون صاحب مركز أو وظيفه مرموقه ومنها هيكون كتير حريص علي سمعته ومركزه ثالثا يكون متزوج وعنده عيله وزوجه وأطفال ومن هنا هنضمن أكتر حرصه علي كتمان السر وخوفه علي سمعته وعلي بيته بنفس قدر خوفنا ومن هنا نضمن المتعه واستمراريه العلاقه في سريه وهدووء  .وبالفعل ابتدينا نبحث عن

سكس محارم مصرى - صور سكس متحركه - نيك اخت نائمة - شيميل تنيك رجل

لغايه ما فيوم أو من 4 شهور تحديدا اتعرفت أنا علي راجل كاريزما كده ووسيم اسمه محمد عمره 48 سنه من محرم بيك بيشتغل في منصب محترم في الاسكندريه بدون ذكر تفاصيل عشان ميتعرفش طبعا , وعنده سلسله محلات شهيره وفعلا ابتديت التواصل معاه ونتكلم وعرفته علي حنان لانه طلب يكلمها ويسمع منها ويتأكد من حقيقه رغباتنا دي بنفسه منها وفعلا كلمته ولما ارتاحلنا جه دوري أنا عشان اطمن وتأكد منه بنفسي من المعلومات دي علي أرض الواقع وروحت محل من محلاته طبعا علي اني زبون عادي وفعلا عرفت انه متزوج وانه بيشتغل نايب رئيس حي شهير , وحالته الماديه ممتازه , رجعت كلمته ماسينجر واخدت منه ميعاد اني اقابله في مكتبه اللي في راسه الحي عشان اشوف وتأكد من كل شيء والحقيقه الراجل رحب ودعاني لزيارته في صباح اليوم التالي . وفعلا زورته وقعدت معاه في مكتبه ساعه تقريبا واتكلمنا في مواضيع عامه ومجباش سيره حنان أو الجنس أو أي شيء من المواضيع دي عشان سلامته ولاننا في مكان عمله وكده , وفي نهايه اللقاء قالي بكره العصر تعالالي في مكتبي الخاص في المحل الرئيسي بتاعي وهناك هنتكلم بشكل أكتر راحه وحريه , ورجعت البيت وحكيت لحنان مراتي عن كل التفاصيل دي وهي كانت شويه خايفه ومتردده خصوصا انها شايفه الموضوع أبتدي يدخل في المراحل الجديه وهيتعدي مرحله التخيل بس

سحاق بنات جميلات - سكس جماعي عنيف - نيك طيز كبيره - سكس محارم عائلي

المهم روحت لصاحبنا محله وفعلا راجل مالي مركزه بين عماله وزباينه والعجيب انه عزمني علي شرب القهوه في بيته واللي كان بالمناسبه جمب المحل عشان يحسسني بالامان والثقه أكتر خصوصا بعد ما عرفني علي ولاده التلاته هما في المرحله الابتدائيه والاعداديه مش كبار قوي , ومراته ست بيت تقليديه جدا وطيبه , المهم بعد ما خرجت من محله وبيته وارتحت لما شوفت مصداقيته معايا روحت البيت وانا سعيد وحاسسس اني حلمي هيتحقق اخيرا وفعلا اديته رقم حنان و أبتدي يكلم مراتي كل ليله بعد ما بيخلص كل شغله ويرجع بيته وهي ابتدت تتعرف عليه من الناحه الفكريه يعني وكده وشويه شويه وبمرور ألايام وألاسابيع ابتدت تتعلق بيه وتنتظر مكالمته ليها بتاعة كل ليليه . وبعد مرور حوالي شهرين من المكالمات التليفونيه بينهم قلتلها انه نفسه ينفذ بقي حبيبتي ومحمد استوفي كل الشروط وكمان اهم شيء أنك اصبحتي مرتحاله قالتلي خلاص نعزمه بكره علي العشا عشان اتعرف عليه وش لوش بس من دون مايلمسني , يعني تكون زياره عاديه جدا وفعلا جه زارنا زياره عاديه واتعشي معانا ومع الاولاد كصديق ليا عادي خالص ,آه بالمناسبه عيالنا صغيرين 6 سنين و3 سنين والزياره اتكررت كتير ولمده شهر , طبعا فيه ناس هتقول ياه كل ده ليه ياعم طولتم كده وغلبتو الراجل معاكم , اقولكم عشان أولا أنا بحكي القصه الحقيقه اللي حصلت معانا

سكس محارم امهات هنتاي - سكس مشاهير نار - سكس في المكتب - صور سكس 2022

عليها بعد مايحصل , فكانت بطول في الامر وجابته بالتدريج يعني في أول زياره كانت عاديه وكانت بتراقب ردات فعلي علي كلامه معاها ومحاولاته وتقربه ليها ولو بلطف , لانه بجد كان كتير ذوق وراقي وتقيل في تصرفاته يعني مكنش خفيف وتافه ومتسرع زي العيال بتوع العشرينات وده سبب من اسباب اختيارنا لشخص فوق الاربعين , المهم وفي الزيارات التاليه ليه عندنا كنت بلاحظ مراتي بتدرج الموضوع يعني مره تقعد معاه فالبلكونه لوحدهم وبعد ما يمشي تشوف رده فعلي هل هغير هل هدايق هل هغير رأيي, كده يعني و انتو فاهمين لأن الموضوع سعات بيكون بالنسبه لاغلب الأزواج سعات كتير بيكون مجرد نزوه . فحنان مراتي كانت خايفه يكون بالنسبالي مجرد نزوه .المهم لما لاحظت وتأكدت اني سعيد ومبسوط من علاقتهم دي وحتي أنا بنفسي كنت بعملهم العصير واوديهولهم البلكونه كانت بتكون سعيده ومطمنه لانها كانت بتطمن اني فعلا عاوز كده وحابب كده من اعماق رغباتي مش مجرد نزوه عابره وهندم عليها بعدين .بعد آخر زياره لمحمد واللي حصل بينهم فيها تطور و تقارب جينسي يعني حضنها وباسها وهي بتوصله للباب قبل ما يمشي وانا شفتهم في الوضع ده وانا في الصالون ويمكن حنان تعمدت انها تسمحله يبوسها ويحضنا وكمان تعمدت في اليوم ده انهم يقعدو في الصالون عشان هي كانت عايزاني اشوفهم وتتأكد من اني متقبل لكل

صور سكس قذف - نيك طيز امهات - نيك بزب اسود - نيك طيز كبيره

ومحترم وراقي معانا فقالتلي سيبها لظروفها ومترتبلهاش . الموضوع ده لما يجي بشكل طبيعي بيكون امتع كتير من لما نخطط له
وفعلا لما جه موعد زيارته لينا واللي بالمناسبه كانت كل ليله خميس , سهرنا واتعشينا وقامت مراتي دخلت نيمت الطفلين . وبعد شويه رجعت وهي لابسه الروب الفوشيا وتحتيه قميص نوم ابيض و اللي بالمناسبه كانت لابساه في ليله دخلتنا
, المهم أنا فرحت جدا وحسيت بدقات قلبي بتعلا من شده الفرحه الممزوجه بالتوتر اللذيذ , فما بالكم بسياده النائب شعوره كان أكتر مني وكان كتير رومانسي ولطيف في تعامله معاها لما قعدت جمبه وقرب منها وقالها أنا شايف ان اخيرا الملكه رضيت عليا وهتدخلني جنه حضنها الليله ؟ بصتله وضحكت وقالتله وهي مكسوفه وباصه للأرض انت يا محمد اثبت أنك شخص وفي ومخلص لينا وكنت كتير صبور ومحترم فمش معقول نطول عليك أكتر من كده فقالها تحبي نقعد هنا ولا نطلع البلكونه ؟ . وقبل ماحنان ترد
لقيت نفسي بقله لا بلكونه ايه الليله دخلتك علي مراتي حنان يا سعاده النائب وجريت فتحت باب اوضه نومي وقلتله فتحتلك اوضه نومي وحنان هتفتحلك رجليها لانك من الليلادي جوزها التاني وانضميت لاسرتنا

سكس نيك مراهقه - سكس اغراء عربي - نيك طيز شقراء - سكس اغتصاب اسيوية

تحت رجلين حنان يا ميدو وانت هتفضل افضل صديق عشان قدمتلي كنز من المتعه في صوره مراتك حنان اللي رجعتني 20 سنه لورا وحسستني اني ملك الكون . بجد انتو افضل زوجين عرفتهم . ونزلت بنفسي وصلته لغايه عربيته تحت البيت وشكرته انه عيشنا لحظات جميله وممتعه وبكل رقي ولطف .ومن بعدها ولحد الأن مازال بيزورنا سياده النائيب محمد وكتير مستمتعين واصبحنا اسره واحده وهي دي متعه الدياثه اللي لا يعلمها اللي الراقييين .وهي دي حكايتي مع التحرر وتطوره معايا لحد ما بقيت ديوث علي مراتي . أنا عارف ان فيه ناس كتير ممكن تشوفني بصوره وحشه بس أنا بشفق عليهم لانهم اتربو في مجتمعات جهل ورجعيه وتخلف , لأن الرغبات والشهوات الجنسيه مش احنا اللي بنختارها ,لا , احنا مولودين بيها والصح ان كل شخس يمتع نفسه بلي حابه ونفسه فيه بعيدا عن العاهات والتقاليد المتخلفه والا هيعيش بقيت حياته في كبت وحرمان وانفصام في هويته الجنسيه وتشتت ملذاته ورغباته . عشان فكر وتقاليد مجتمع رجع


07/09/2023
0 Poster un commentaire